روز اول دوره 28 روزه سپاسگزاری

روز اول سپاسگزاری

نعمت های زندگیتان را بشمارید.

در مقابل چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید . اگر برای پولی که دارید سپاسگزار باشید ، هر چقدر که باشد، آنگاه خواهید دید که پول شما به صورت غیر قابل باوری افزایش خواهد یافت. اگر برای روابطتان سپاسگزار باشید ، حتی اگر روابطتان تاکنون خوب هم نبوده به گونه ای معجزه آسا بهتر می شود. اگر به نعمت های زندگیمان توجه نکنیم پس کانون توجه مان به نکات منفی زندگیمان می رود و از آنجایی که کانون توجه به هر چیزی که باشد آن را به زندگیمان دعوت می کند ، پس نکات منفی زندگیمان بیشتر می شود.

توجه به نعمت ها تنها راهی است که می توانید در زندگی از فراوانی برخوردار باشید. یک دفتر سپاسگزاری تهیه کنید و هرروز صبح ده موهبت که به خاطر آن سپاسگزار هستید را در دفترتان بنویسید. هر موهبت را که می نویسید توجه کنید که چرا باید سپاسگزار باشید. هنگامی که علت آنچه را که برایش سپاسگزار هستید ، بدانید مرتبه قدرشناسی را بهتر احساس خواهید کرد. تمام عملکرد سپاسگزاری  به توجه و احساس شما بستگی دارد.

یک نمونه برای لیستتان:

خداوندا به خاطر..................که باعث می شود من ..................سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم.

پس از نوشتن ده موهبت به ابتدا برگردید و جملاتتان را بخوانید و کلمه سپاسگزارم را سه بار انتهای هر جمله تکرار کنید.

هنگامی که حس سپاسگزاری خود را بی واسطه نسبت به کسی یا چیزی بیان می دارید ، آن را بیشتر احساس می کنید و سپاسگزاریتان نیروی بیشتری خواهد داشت و موهبت بیشتری برایتان خلق خواهد کرد.

تمرین نوشتن روزانه ده موهبت را 28 روز انجام دهید.

تمرین روز دوم را امروز بخوانید.

جهت هماهنگی جلسات مشاوره ، کوچینگ و آموزش با شماره 09221206160  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها و سوالات خود را در قسمت نظرات درج نمایید.