روز سوم سپاسگزاری

ارتباط و تجربه ی شما در کنار دیگران است که به زندگیتان زیبایی، معنی و هدف میبخشد. به این خاطر ارتباط هاتان بیش از هر چیزی بر زندگیِ شما تأثیرگذار است. برای آنکه زندگیِ رؤیاییتان را داشته باشید، باید بدانید که ارتباط های شما چگونه بر روند زندگیتان تأثیر میگذارد و چگونه مهمترین کانال هایی به شمار می آیند که از طریق شکرگزاری میتوانند زندگیِ شما را به صورت عجیبی تغییر دهند و دگرگون کنند.

 

تمرین شماره ٣

روابط صمیمانه

 ١ -گامهای یک تا سه از تمرین شماره ی یک را تکرار کنید، موهبت هایتان را بشمارید، بنویسید که چرا شکرگزارید. هریک از موارد نوشته شده را در لیست بخوانید و در پایان هر موهبت، کلمه ی سپاسگزارم را سه بار تکرار کنید و تا آنجا که میتوانید حس سپاسگزاری داشته باشید.

 ٢ -سه تا از نزدیکترین ارتباط هایتان را برگزینید و عکس فرد مورد نظرتان را جمع آوری کنید.

٣ -همانگونه که عکس را پیشرو گذاشته اید، پنج چیزی را که به خاطرشان از آن فرد سپاسگزارید در دفتر یا کامپیوتر خود بنویسید.

 ۴ -هر جمله را با کلمه ی سپاسگزارم شروع کنید و هر بار نام فرد مورد نظر و آنچه راکه به خاطرش سپاسگزارید به طور خاص بر زبان آورید.

 ۵ -این سه عکس را به همراه خود داشته باشید و در جایی بگذاریدشان که اغلب بتوانید آنها را ببینید. دست کم سه بار به هر عکس نگاه کنید و با صاحب تصویر حرف بزنید و با گفتن کلمه ی  سپاسگزارم و بیان نام آن شخص از او سپاسگزاری کنید. برای مثال بگویید، ازت سپاسگزارم مریم.

 ۶ -پیش از آن که به خواب بروید، افکارتان را متمرکز کنید و کلمه ی سپاسگزارم را برای بهترین رخدادهای امروزتان بگویید.

 

 

 

جهت هماهنگی جلسات مشاوره ، کوچینگ و آموزش با شماره 09221206160  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها و سوالات خود را در قسمت نظرات درج نمایید.