روز دوم سپاسگزاری

در ابتدای کار با این تمرینات باید چند روز اول را به صورت پشت سر هم برای بدل شدن سپاسگزاری به یک عادت تمرکز کنید. هر چیزی که شما را نسبت به قدرشناس بودن تشویق و ترغیب میکند، به شما یاری میدهد تا زندگیتان را به طلا تبدیل کنید و این به درستی همان چیزی است که این تمرین شما را برای آن آماده میکند.

امشب وقتی برای خوابیدن به بستر میروید، افکارتان را متمرکز کنید آنگاه به مرور تمام اتفاق های خوشایندی که در طول آن روز برایتان رُخ داده بپردازید. به مرور کلمه ی سپاسگزارم را به یادآورید. سپس چشم هایتان را ببندید و بخوابید. در ٢۶ شب آینده نیز این کار را تکرار کنید. پیش از به خواب رفتن، به اتفاق های خوشایندی که در طول روز برای شما رخ داده بیندیشید و بهترین اتفاقی را که برای شما افتاده برگزینید. در حالی که افکارتان را متمرکز کرده اید، تا آنجا که می توانید قدرشناس باشید و بعد کلمه ی سپاسگزارم را بر زبان بیاورید.

این تمرین ساده به نظر میرسد ولی در حین اجرای آن، درمی یابید که اتفاق های خوشایندی در زندگیِ شما رُخ میدهد. هنگامی که در جستجوی بهترین چیزی هستید که برایتان اتفاق افتاده، تمام رخدادهای خوشایندی را که آن روز برایتان پیش آمده مرورکنید و در روند فرایند جستجو و انتخاب بهترین رویداد روزانه، قدرشناس آن ها خواهید شد. به این صورت شما هر شب درحالی که احساس شاکربودن دارید می خوابید و برمی خیزید. شمارش مواهبتان یکی از تمرین هاییست که این اطمینان خاطر را به شما می بخشد تا روزتان را با شکرگزاری آغاز کنید و با شکرگزاری به پایان برسانید. در حقیقت آن ها به قدری توانمند هستند که زندگیِ شما را در چند ماه تغییر می دهند.

تمرین فردا را امروز بخوانید چرا که لازم است پیش از آغاز تمرین فردا چند عکس گردآورید.

جهت هماهنگی جلسات مشاوره ، کوچینگ و آموزش با شماره 09221206160  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها و سوالات خود را در قسمت نظرات درج نمایید.